torsdag 25 mars 2010

Tävling med Kawaii Design

Nu är jag med i en tävling där man kan vinna ett halsband och en ring från Kawaii Design och min motivering lyder på följande sätt:
"Jag tycker att jag borde vinna för allt har verkligen gått emot mig på senaste tiden. För tillfället är jag sjukskriven vilket gör att bla pengar är ett problem. Så jag har knappt haft råd att leva, utan min pojkvän skulle jag inte ens haft mat. Därför tycker jag att jag är värd smyckena för att jag behöver verkligen muntras upp lite och få nått fint att glädja mig med."

Självisk motivering, visst. Men ni som känner mig vet att jag inte brukar vara självisk men just nu känner jag att jag är i stort behov av något materielt som kan pigga upp mig.
Håll tummarna för mig!

PS: Tävla du med. Till tävlingen .DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar