torsdag 11 mars 2010

DHE385@€{[€$

Jag vet inte vad jag är.. arg, upprörd, ledsen, frustrerad... kan vara allt eller nått helt annat.
Ralph har jag inte hört av på flera dagar och jag är rädd att nått har hänt honom eller att han har övergivit mig, iof känns det så med de flesta kompisarna, känns bara så hopplöst på kompisfronten.
Aparna har ännu inte gett mig nån ny tid vilket bara bevisar ännu mer att hon inte bryr sig trots att hon sa så.
Janos (min psykiatriker jag hade i Växjö) har tydligen gett mig diagnosen ADHD utan att jag genomgått några test.
Jag är urless på att de bara ger mig nya diagnoser utan att tala om det eller att undersöka mig riktigt. I Växjö hade jag dessutom inte ens någon psykolog utan bara min psykiatriker som jag typ träffade 15 min en gång varannan månad.
Jag vet att det är nått mer än BPD jag har men vet inte vad och jag vill veta, är less på att känna mig misslyckad, missanpassad, äcklig, värdelös osv. I mina journaler står det tydligen att jag har BPD med hyperaktivitet och hypoaktivitet, schizofrena drag samt vissa drag av AS :S
Vill ha hjälp men inget verkar ju funka av det jag fått än.. inga mediciner.. inte KBT, inte DBT och inte psykologsnack heller... allt är kasst.
Orkar inte mer nu! Döda mig annars gör jag det själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar