tisdag 29 december 2009

Shopping två dagar i rad!

Igår träffade jag Evelina (Irrelevante) och vi fikade och shoppade. Hade hur kul som helst trots våran helt olika smak:P Hon visade mig även ett par fina/coola inredningsaffärer. Trots att vi var tillsammans i flera timmar gick tiden jättesnabbt!
Hur som helst så köpte jag en Pita Ten light novel och en Kero-pin på sf-bokhandeln.

Idag har jag och Yuki varit i stan och shoppat och jag fick växla in hans 10 000 yen sedel *wohooo* Sedan gick vi runt och kollade lite, han köpte inget men jag köpte rosa skosnören och rosalila piercingsmycken på Punkt Shop, en An Cafe hoodie på Rockzone samt en Sakura-pin (Tsubasa) på sf-bokhandlen. Sen åt vi asiatisk buffé med bla sushi och fruktbord *mums*

Så jag har haft två bra dagar i rad och nu är jag jätte jättetrött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar