lördag 19 december 2009

Less

Jag är så less på att folk alltid ska säga hur jag ska göra eller vara... hur min framtid kommer vara. Folk som säger att jag inte få dö för att jag är ung, för att jag har familj vänner och pojkvän.. men ved spelar det för roll om jag är ung om det enda jag kommer uppleva är detta... smärta..tomhet.. rädsla.. utanförskap.. skenande känslor... nej det är inget liv. Och varför ska jag leva bara för att jag har familj, vänner och pojkvän... ska jag leva för deras skull bara?
Jag är så less på folk som alltid måste tala om att saker har funkat för de men det inte funkar för mig och de ger sig ändå inte. Jag vet redan att jag är värdelös, ni behöver inte tala om att ni klarar saker eller blir bättre av saker som jag inte blir.
Jag hatar er.. allt och alla..
Ingen fattar det minsta... alla tror jämt att jag mår bra eller ok när det enda jag känt sen jag var 12 är elände. Jag minns inte riktig lycka och glädje för det är för länge sedan jag kände nått sånt.
Jag vill dö, det är enda lösningen för mig.. förutom smärta och blod.
Och ni som säger att ni bryr er... jag tror inte på er för isf skulle ni acceptera den jag är och det jag gör istället för att ständigt försöka ändra på mig. Istället för att säga att det jag gör, känner eller tänker är fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar