lördag 14 november 2009

:S

Det ringde just en om min rumsannons och han var creapy. "Ja det är ju kul att bo med snygga tjejer så man kan flörta lite, och så har man lite sex och sånt." :S liksom wtf!!! Vem tror ha att jag är? Att jag vill bo nått form av harem, för han hade redan inneboende. Och trots att jag sa att jag hittat rum så fortsatte han att snacka om massa saker om snygga tjejer och grejs. Eeeewww liksom!


I guy just called about my roomad and he was creapy. "It's fun to live with pretty girls so you can flirt with the person and haveing casual sex and so", like wtf!!! Who does he think I am? That I want to live in a harem, because he already had a girl living with him. And I said that I already had a room but he continued talking about sex and flirting and stuff like that. Eeeewwww!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar