lördag 14 november 2009

Planering

Jaha då var det nya planer som gäller igen:P But I guess you're not suprised.
Jag har ju fått ett rum på Tyresö och i natt kollade jag utbildningar och hittade två kurser på Stockholms universitet jag verkligen vill gå (hoppas jag kommer in på de). Kurserna blir bara på 75% och bara för halva terminen så jag hade tänkt att jobba med, ska söka bla värvare (sånna som står på gatorna och försöker värva folk till Greenpeace och liknande), servitris, telefonterrorist och tarottydare.
Men nu undrar ni säkert vad det är för kurser och det tänkte jag visa er ^_^

http://sisu.it.su.se/search/info/JKA901

http://sisu.it.su.se/search/info/JKA909


So new plans. Yeah I finaly have got a room in Stockholm and this night I was searching around for courses in Stockholm and I found two I really would like to go. But they are only for 75% and only for half of the spring period so I need to work too. So I looked for jobs aswell and found some I will try to get, such as recruiter for like Greenpeace and the Red Cross, waitress and tarotlady. I hope Lsdy Luck is on my side ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar