måndag 12 april 2010

Nya diagnoser

Jaha då har jag varit hos psykologen idag. Gjorde den första delen av min personlighetsutredning, då jag aldrig har gjort en förr, som ni kanske vet har jag fått min borderline-diagnos lite skumt. Men iaf som det ser ut nu vet hon inte om det är säkert att jag har borderline utan jag kanske har bipolär sjukdom, sen trodde hon att jag kunde ha schizotyp personlighetsstörning.
Dessutom fick jag två nya diagnoser, dystymi och ÄS-UNS.
Känns inte så kul just nu. Ska iaf börja med armbandskoden, så här kommer den för er som undrar.

Röd: Anorexia
Lila: Bulimia
Grön: Fasta
Svart: Självskada
Blå: Deppression
Rosa: ÄSUNS Ätstörning Utan Närmare Specifikation (EDNOS, EatingDisorder, Not Otherwise Specified)
Orange: Självskadare
Orange och Vit: Tillfrisknad Självskadare
Turkos: Överviktig/Fetma
Röd och Svart: Tillfrisknad Ana
Lila och Svart: Tillfrisknad Mia
Blå och Svart: Tillfrisknad "Cutter"
Svart/Grön/Blå: Tillfrisknad ÄSUNS

3 kommentarer:

  1. Är det nån speciell sorts armband?

    SvaraRadera
  2. Fy faan vad du ljuger din subba! Om du hade en underbar pojkvän skulle han ha lämnat dig för länge sen, så sunkig som du är. Knullar ni och får ångest?? HAHAHA!

    SvaraRadera