måndag 8 februari 2010

Helg och nya filmer

Jaha så har en till helg gått.. så vad har jag gjort då?
I fredags (ja jag vet inte riktigt helg) så träffade jag Malin och Elin, det var riktigt kul ^_^ Vi skulle ha träffats på lördagen med men det blev inte av :(
Istället åkte jag och Yuki hem till honom och träffade hans mamma och brosor. Vi snackade lite, käkade och såg på en film som gick på tv.
I söndags slappade vi mest men det var skönt det med.

Idag fick jag hem lite filmer, trots att jag inte borde då jag fortfarande inte fått några pengar (inte fått några sen den 20 december nu:( ) Men hur sim helst fick jag hem dessa filmer:
Prinsessa
Coco livet före Chaenel
Ponyo on the cliff by the sea
Yokyo Gore Police
Taking Woodstock
och som bonusfilm fick jag... Last chance Harvey.

Prinsessa såg vi nu ikväll och den var riktigt bra, verkligen värd att se.

Btw är det ens nån som läser min blogg? Får ju aldrig några kommentarer :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar